{ RECENZE } Hotýlek na Islandu

Tak tohle byla opravdu romantická jízda. Od knihy se nešlo odtrhnout. Jasně, nečekejte žádný hluboký příběh k zamyšlení, ale milý a jednoduchý příběh, který Vás potěší a pohladí po duši. Další kniha ze série Romantické útěky od Julie Caplin, a moje první od autorky, Vás přenese do země polární záře a majestátních vodopádů. A nutně si k tomuhle příběhu musíte udělat horký nápoj, zachumlat se do měkounké deky a zapálit si svíčku (nebo radši víc svíček, ale nezapomeňte je pak sfouknout!).

Hlavní hrdinka Lucy prochází lehkou profesní krizí a nemůže sehnat práci, kde by uplatnila svoje zkušenosti manažerky hotelu. Až se jí naskytne zkusit tuhle pozici na Islandu a vdechnout malému hotýlku opět život, Lucy neváhá a práci vezme, aby mohla utéct před svými problémy co nejdál a využít všech svých znalostí, aby se z hotelu Polární záře stal nejromantičtější hotel na celém Islandu a dostal se do podvědomí potencionálních klientů.

Zprvu skeptická a chladná Lucy roztaje hned při příjezdu na Islad, kde se setkává s milými zaměstnanci hotelu. A co by to bylo za romantický příběh, kdyby se v něm neobjevil přitažlivý barman Alex, který skrývá tajemství. Lucy musí vyřešit špatné recenze, které má hotel na internetu a ukázat návštěvníkům, že jeho reputace je napravena. Je odhodlaná to dokázat.

Při čtení kapitol se naprosto věrohodně přenesete na Island, ke krbu, kde budete za oknem s horkou čokoládou v ruce, pozorovat vlny tříštící se o zasněžená skaliska a na nebi uvidíte zářit auroru borealis (polární záři severní). Příběh se postupně vyvíjí, graduje, a nutí Vás číst a číst a knihu neodložíte. Určitě se nejedná o červenou knihovnu, ale o milý a nenáročný romantický příběh, kterému autorka pozoruhodně umí vdechnout atmosféru životního stylu hygge.

Hodnocení 4/5